♥ life's great

Jag är överlycklig eftersom älsklingen min har fixat laptopen så jag kan sitta vid den och blogga och göra det jag gör :) Härligt. Men en sak jag inte förstår är hur han gjorde det. Jag mena, förut var det så himla svårt och routern va sönder osv osv. Men nu helt plötsligt när jag "tog över" hans dator då tog det ungefär, sisådär 5min så var det klart :) HMM...

Men jag klagar inte!

Snart ska jag göra min första smoothie :) Äter varken frukt eller grönsaker så jag tänkte att jag kunde testa att mixa det, så kanske jag tycker om det :) Idag ska jag mixa apelsin, kiwi och päron :P Höhö, får se hur det smakar :)

Jaadå, så ni får väl höra senare hur det smakade :):)


Rocky hemma hos mamma :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0