Tidig morgon

Idag var jag uppe lite tidigare än vanligt, vilket är bra, eftersom det blir så stressigt jämt. Nu var jag även tvungen att grädda baguetter så den tiden behövdes :) Tack älsk för din extra bra väckning (öppna dörren till sovrummet så Rocky springer in med sitt tuggben och hoppar på mig för att stolt visa upp det)...jag vet Rocky, det var jag som köpte det åt dig...

Jahapp, lika fint väder idag som igår, och i förrgår och dan före det.. inte heller idag får man ligga på balkongen i nya bikinin och steka. Men jag klagar inte, jag har det så bra där jag är :)

Hörs i eftermiddag, ska försöka blogga mer idag, håller på med en ny bloggdesign så all min lediga tid går åt till det typ..så ni vet.


Men nu är han bara trött

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så sööt... e oxå trööött, mycket kaffe bara!!

2009-06-24 @ 07:30:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0