T-shirts med coola och roliga texter

Jag höll på att kika runt lite och kom då in på en sida som hade väldigt mycket olika t-shirtar med olika coola texter på :) Fanns huuuur mycket som helst att välja mellan. Det fanns väldigt många kategorier.

Attityd , galet, klassiker, profiler, logos, 40-50-60 tal, 70-80-90 tal, Vintage, street, retro/nostalgi, film&TV, musik, bandtröjor, sport, motor&bikers, sex&snusk, politik, nationer, kvinnligt, kepsar&mössor och övrigt :) Så det fanns väldigt mycket. Lägger upp några t-shirtar här på bloggen och om ni är nyfikna får ni gå in och kika HÄR!


Om du har en bebis i magen :) Jag vet iallafall att en sån ska jag ha när det är dags för mig. Tycker det är så sött med gravida som har såna på sina runda magar :)


En annan t-shirt speciellt för gravida :)


Woooord :)


Tycker den här va lite frän :)


:)


Haha, den här gillar jag, plus att jag älskar desperate housewives :)

Om ni skulle ha missat... vill ni gå in på sidan och kolla..gå in HÄR.


 







Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha roliga tryck , trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 20:37:42
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

yey :D vad gör du?

2009-06-18 @ 22:09:10
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0