Studentfirande imorrn!

Nu regnar det ute. Väldigt, väldigt trist må jag säga. Men jag kollade vädret timme för timme imorrn i Fagersta och det skulle bli gansk hyfsat över dan :) Wiho. Hoppas det håller i sig! Gissa om jag kommer att sakna min egen student nu när jag ser alla ta studenten. Menmen. I've already had my time of my life.

Nu har jag iallafall duschat. Så nu återstår att föna håret, platta, måla alla 20 naglar, noppa ögonbryn och färga ögonbryn sen är jag klar så då ska jag soooova. Trött trött trött. Sov aldrig min vanliga fredagsmiddagssömn idag när jag kom hem så nu är jag inte så piggens.

Bloggar nog en sista gång innan jag ska sova.

Hörs då


BIG ASS

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0