studenten

Jahapp, hoppas alla som tog studenten nu har haft det bra :) Trots det dåliga vädret. Folket här i Fagersta, och kanske hela västmanland, ja vet inte, tar iallafall studenten på lördag. Jag hoppas verkligen på fint väder då jag ahr många vänner som tar studenten då. Jag ska åka till Västerås nu i veckan och shoppa lite fina kläder :) Wihoo!

Funderar på om jag ska gå ner och rösta. Orkar jag det egentligen? Skulle behöva vila, men så säger jag jämt och hela tiden, men inte fan går jag och vilar. Neejdå, jag sitter här framför datorn och hänger. Usch, det är inte bra. Oj, va sugen jag blev på nåt riktigt flott helt plötsligt. Typ en pizza, eller en stoor tjock kladdkaka. Mmm. Får väl se vad tomten kommer med senare :) Höhö.

Puss på er snyggingar!



Här är jag och Emelie på min student -07. Just den här bilden är tagen på Champagne frukosten hos Jossan. Och vilken frukost sen. GAAAH! Jag vill ta studenten igen! och igen, och igen och igen!

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack så mycket :)

2009-06-07 @ 19:20:49
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0