Spökhus??(hemsökta hus)

Sådär, nu kom jag nyss hem. Fyyfan vad varmt det är ute så nu tänkte jag ta en promenad med Rocky sen har jag träning klockan 17.45 också, usch och fy. Det har jag ingen lust med för vi ska väl alldeles säkert ut och springa före. Plus att jag fick lite ont i knäet idag och det är inte bra. Förresten så kände jag nu att mina strumpor luktar inte gott, och det är väl kanske inte så konstigt?

Nääe, det här med träningen får vi allt se om jag pallar med. Ska höra med Ewe om hon ska träna, isåfall så tränar jag också, lite pepping oss emellan liksom.

Just nu känner jag mig bara hungrig och allmänt godissugen.

BTW så håller jag på att kolla upp vart det finns nå läskiga spökhus som man kan åka till. Hus som säga vara hemsökta för det är riktigt kul :) Sveriges mest hemsökta ska väl ligga 10 mil nordost om Östersund. Borgvattnets prästgård. Där ska man kunna övernatta och grejer men det är liksom liiiite för långt att åka, skulle ta ca 7-8 timmar för mig. Wihoo. Nääe, då kollar jag helst upp nåt annat. Skulle iallafall vara en kul grej att göra när Jossan kommer hem, för vi är nämligen experter på att åka på små äventyr och hitta på massa skumma saker :) ♥

Såå, har ni nåt tips så skriv gärna ner det, alla tips, små och stora välkomnas :) Hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant blogg! :D

kika gärna in på min med,

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-23 @ 17:03:59
Postat av: ewe

haha träna.. ring mig förifan

2009-06-23 @ 18:44:25
URL: http://eweliinalinnala.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan de skulle va kul men läskigt:D

2009-06-24 @ 00:14:33
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0