♥ Skön kväll

Och gissa vem som har städat hela lägenheten idag? Mmjoo, det har jag gjort, och det kunde inte vara mer välbehövligt! Såå skönt att ha städat, får panik när det är stökigt. Usch, usch. Men nu är det gjort.

Imorrn ska jag gå upp klockan 07.00 och gå långpromenad. Skulle ha gjort det imorse också men det regnade så jag stod över. Förhoppningsvis regnar det inte imorrn.

Nu håller jag på att kolla på desperate housewives :) Emma har gått hem :( Ska dricka lite grönt te, mm, så gott så gott!

Lär åka till Västerås nån dag och köpa vanliga svarta tights och jeanstights. Nån dag den här veckan iallafall. Nåt snyggt linne ska jag få tag på också tänkte jag :)

Men nu ska jag fortsätta glo på mina älskade desperata hemmafruar!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0