Shopping i Västerås!

Idag var jag först på praktiken och det gick jättebra! Ska börja imorrn om dom inte ringer ut mig på jobb. Jag kommer nog trivas som fisken i vattnet på den praktiken. Men nog om det. Jag var i Västerås idag med min älskade mamma. Shopping för hela slanten :) Det var riktigt mysigt. Mamma och jag ♥

Nu ska jag ta med Rocky hem till mamma så han får busa lite med alla bollar som ligger där på gården :) Då är han lycklig. Och är han lycklig så är jag lycklig!

Här är allt jag köpte i Västerås!



Jeansleggings - Gina Tricot 299 :-
Bikinis - Gina Tricot 79:-/del
2 pack svarta leggings - H&M 79.50 :-
Svart nagellack - H&M 39.50 :-



Jag kunde verkligen inte bestämma mig vilken av dom jag ville ha så jag stod och vela hur länge
som helst tills mamma inte stog ut och betalade ena åt mig :P Min mamma är bäst! Tack mami! ♥



Det blev inget linne som jag ville ha, hittade inte mitt älskade linne. Så jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig i helgen när det är studenten. Även fast jag inte tar studenten vill jag fortfarande vara fin :)

Kommentarer
Postat av: sanna

snyggt.

2009-06-09 @ 21:38:19
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: sanna

svar: tackar

2009-06-09 @ 22:15:36
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: ewelina

guuuud va fina grejor du hittade, älska dom där jeans leggingsen! fel stavat haha. Och på tal om biknin med leopard mönster! och det spelar ingen roll att du inte hitta nå linne för du är alltid lika fin gumman, du skiner som solen själv!

2009-06-10 @ 11:51:16
URL: http://eweliinalinnala.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0