Promenad-orm-huvudvärk-tennis

Nu har jag precis kommit hem. Har varit ute och gått en långpromenad med mamma. Vi gick runt linjan och det var skönt det :) Vi såg en orm på vägen och mamma var helt säker på att det var en huggorm, haha. Men det var en snok, och lång var den. Uääk.

Min huvudvärk har börjat gått över nu iallafall. Skönt. Känns som om jag var ute och drack mig redlös igår, med tanke på hur jag har mått idag. Men jag tog det bara lugnt igår och drack inte en droppe. Det kan ju iofs varit Ewes fel. Hon kan ju ge en huvudvärk ibland. Haha, nejdå Ewe, no hard feelings.

Nu är det tennis på tv, Roger Federer mot Robin Söderling. Heja Sverige. Fotbollen gick ju åt helvete så jag får hoppas på att det går bättre i tennisen. Fast egentligen tror jag inte att jag orkar kolla, blir nog att vila lite. Jag lär ju höra på Daniel om det går bra eller inte.


MR SNOOK







Kommentarer
Postat av: Denise

Tack sötnos jag blir jätteglad :D Kram

2009-06-07 @ 16:57:21
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0