long time no see

Har inte bloggat på heela långa dagen för jag har haft fullt upp:) Slutade klockan 16.00 sen drog jag ut med Rocky och gick promenad plus lite bus sen var jag hemma hos Emma ett tag och nu kom jag hem.

Och gissa vem som hade skrivit en kommentar? Joo, Jossan! Och gissa vem som blev överlycklig? Joo, Jaaag! :) Hno tipsade mig om vart jag ska leta resor så då blir det lite lättare än att kolla runt på alla olika resebolag. Guud, vad jag längtar! Går inte att beskriva.


Rocky idag hemma hos mamma :)


Lillskiten ligger med bakbena i kors och solar :)


Chill i hagen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jag tkr det är väldigt fint:) lätt! & fint!



härligt, jo tack bara bra:) gör du då?

2009-06-22 @ 21:29:08
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0