Jaaaaaaaa det funkar! God bless

Skulle bara logga in lite snabbt och testa och visst funka det :) Jag skrev till blogg.se så dom skulle skicka till min mail, det kanske dom gjort, har inte kollat så dom har väl fixat det redan. Fort gick det iallafall. Skönt :)

Jahapp, annars då? Tog ju lite bilder på sötvalparna i hagen idag. AAW, dom är ju bara alldeles fööö jäla gooa :)


Tuggtugg for life


Aaw, lilla Mac, han är ju så himla fin.


Haha ser ut som om han har dödat sin syster :) Eller typ trycker ner henne "tyst nu syster, jag posar"




Nääe men vadå?, jag ligger bra här i hålet :)


Näähepp, nu ska jag beställa pizza. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0