Hur dum får man va?! Wake up!

Jahapp, då var man framme vid aktivitetscenter (cp-center). Jag var riktigt trött imorse när jag skulle kämpa mig upp ur sängen. Men upp kom jag, med halvt öppna ögonlock, trött som en gris. Sedan har jag har stressat som en tok hela morgonen för att hinna i tid till halv 9. Helt galet var det.

Stress, stress, stress.
Så kommer man hit 10-15 min för sent, TROR JAG. Nääe, men då har jag ju glömt bort att på måndagar börjar vi klockan 10.00 för dom har nåt möte. HAHA! Tur iallafall att nån är här så det är öppet och så. Jag fjäska till mig att få sluta tidigare iallafall. Så jag får väl gå hem 15.00. istället för 16.00. Och då börjar jag hellre tidigare och går hem tidigare än att börja sent och gå hem sent. Eller vad säger ni ?

Aja, detta var iallafall såå typiskt mig. Dumma, lilla mig.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0