Hos ewalenan

Jahapp, då var man hos Ewelina. Skulle ju möta henne vid hennes jobb men tror ni inte på fan att jag råkar ta fel väg, alltså bara en gata fel. Skulle ha tagit den gatan som låg ovanför den jag tog och såklart gick vi om varann och jag står och väntar i en halvtimma utan pengar på luren. Aja, nu är jag hos henne iallafall så det är skönt.
Ingen utgång vilket är trist..menmen, shit happens, life's a bitch.

Nu ska vi tydligen gå ut och gå en "halvlång" promenad med hundarna så..ja..


Never mind what haters say, ignore them til' they fade away

Kommentarer
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även en utlottning på en design!

2009-06-27 @ 23:35:02
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0