Hej alla glada!

Nu är jag hemma! Sitter och käkar piggelin (gott som fan), sörplar extra mycket för det ska man göra när man äter isglass. Har jobbat hela dan sen varit hos mamma med Rocky och busat lite :)

I
helgen ska jag springa engelbrektsloppet i norberg som är 5 km långt, usch fifan. Jag kommer dö! Dom på Filipgården (kenneln) tvingade mig så jag får väl ställa upp för laget, snäll som jag är. Om jag kommer att leva efteråt eller inte, det är en annan sak. Då har jag ju iallafall sprungit :D Hehe. Efter det blir det käk och kanske en öl. Sen på söndagen jobbar jag på kenneln och helgen efter jobbar jag både lördag söndag så det är bra :)


PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Moa

Gah, piggelin är en äkta drog varma sommardagar ;)

2009-06-29 @ 19:55:17
URL: http://moalindholm.blogspot.com

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0