22.35

Är klockan nu hos mig, i samma ögonblick jag skrev rubriken iallafall och jag funderar på att ta en iskall dusch innan jag går och lägger mig...hmm..vet inte. Jo men jag tror det iallafall.

Va ju hos Ewe och käka och det var så gott, mm mums. Så nu har jag fått äta idag också, fint. ♥

Imorrn är det innebandy träning och undra om man ska orka ta sig dit. Jag blir helt slut av värmen och orkar faktiskt inte med nånting nästan. Usch, inte kul. Skulle vilja ligga vid en pool hela dagarna och bara steeeka och svalka sig när man har lust :)

Nej nu är det dags för mig att duscha sen sova.

Sov gott :)


Innebandylaget :) Men vissa har slutat och vissa andra har börjat, menmen :)
Jag står nr.3 från höger. NR. 21 såklart :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0