trötttrötttrött

är jag.. va nyss och hämtade Ewe från jobbet för stackarn ville inte gå hem, trött som ja va hämtade jag henne, ja så är det. Nu är frågan om jag orkar stanna uppe till 22 och vänta på älskling. Hmm, tveksamt. Nääe, tror nog att jag går och lägger mig nu faktiskt.

Imorrn är det fredag, skönt.
Sen blir det jobb på kenneln i helgen. Det är iallafall roligt så .. :) Ewe kommer och är med mig där ute på lördag och mamsen och lillsyrran kanske kommer förbi och hälsar på vovvarna nån dag också :)

Hörs imorrn, pyssen


MAC :) En av de lite "större" valparna på kenneln, finns en till kull också men dom är betydligt mindre :) Kommer nog ta lite bilder i helgen :)

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink (Nicole)

så söt =)

2009-07-09 @ 23:03:58
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Michelle Kleist

SÖT HUND! :)

Åh, jobba är inte kul!

jag vet inte vad jag ska göra. Får se :)

2009-07-10 @ 10:10:58
URL: http://michellabella.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0