♥ The Hives

Hejhej hemskt mycke hej.

Har precis kommit hem, ska bara byta om sen ut och promenera :) Daniel ringde och sa att han va på  Charlies ( en "restaurang") och skulle käka kebabtallrik...vet ni hur goda deras kebabtallrikar är eller ? Dom är näst godast. Godaste är i Smedjebacken men den här är också riktigt god så jag funderar på om man inte skulle käka där sen :)


Aja, nog om det. Onsdagens jobb avklarat. Nu är det bara torsdag och fredag kvar sen är det heeeelg! Och den här helgen måste jag ta vara på för sen jobbar jag två helger på raken.

The Hives spelar ju på Green man i helgen tydligen, så jag är sugen på att dra dit men vet inte om det redan är slutsålt. Annars drar jag dit :) Är sugen på party. Det är fan på tiden.



Kommentarer
Postat av: Minnie

Tack för blogg kommentaren, kul att du vill följa bloggen. Jag har bookmarkat din sida och följer dig på bloglovin. Jag har ingen bloglovin knapp en men det går fortfarande att följa mig. Om du vill ha en egen inloggning på minnies.se kan du skaffa ett konto längst upp på sidan.



Kram

2009-07-22 @ 13:57:28
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Tina

Såg the Hives i sina anticimexdräkter i lördags - riktigt bra framträdande! Får du chansen - missa den inte.

2009-07-22 @ 14:20:33
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0