rubrik?

Alltså den där jäkla rubriken, vet aldrig vad jag ska skriva där, nästan iallafall. Idag har jag jobbat till klockan 14 och jag är slut. Så jävla trött på de där skitjobbet, vill tillbaka till kenneln, men får vvänta till augusti då kommer jag tillbaka dit :) Sen ska jag ju jobbar där i helgen så :) Kanske om det är fint väder så drar jag dit imorrn när jag slutar och säger hej. Skulle ha åkt dit idag men det regna och va bara tråkigt så jag hoppa över det.

Sen då? Ev. träning med Ewe, får se om vi kan peppa varandra till de idag. Skulle ju vara bra eftersom vi inte har varit dit nånting ssen försässongsträningen börja. Men avd gör man när man jobbar och sliter och mår allmänt piss? Då hoppar jag hellre över det.

Har nyss varit över till Emma och hämtat massa kläder och filmer hon har lånat av mig. Vart en hel bunt. Drygt när man lånat ut så mycket så länge att man glömt bort det.



haha, den här bilden är störtskön. Det var en match mot Rönnby då jag inte var med för jag va sjuk men tittade gjorde jag, och tog lite bilder, här är Cassen, ser ut som om hon vilken sekund som helst kommer bli ihjälslagen...jävla västeråsare..


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0