Roliga blondin historier :)

 

 

 

 

Två blondiner hade råkat låsa in sina nycklar i bilen. En av blondinerna försökte bryta sig in i bilen medans den andra kollade så att kusten var klar.

Till sist gav den första blondinen upp och sa: "Jäklar, jag kan inte komma in i bilen!"

Den andra blondinen svarade: "Fortsätt att försöka. Det ser ut att bli regn och suffletten är nere."

 

En blondin ringer till sin pojkvän och säger: "Kan du komma över och hjälpa mig. Jag har ett jättepussel och jag kan för mitt liv inte komma på hur jag ska göra."
Pojkvännen frågar: "Vad ska det bli när det är färdigt då?"
Blondinen: "Enligt bilden på lådan så ska det bli en tupp!"
Pojkvännen bestämmer sig för att gå över och hjälpa henne. När han kommer dit så visar flickvännen honom alla pusselbitarna på bordet. Han tittar på bitarna en stund och sen tittar han på lådan och säger:
"För det första, det spelar ingen roll vad vi gör för vi kommer aldrig att kunna sätta ihop de här bitarna till något som liknar en tupp." Han tar hennes hand och fortsätter: "Nu tar vi en kopp kaffe och sen stoppar vi tillbaka alla Corn Flakes i paketet igen."

 

Två engelska turister körde genom Skåne och kom till Kristianstad där de började bråka om hur man uttalar ortsnamnet. De höll på en lång stund och när de beslöt sig för att käka lunch kom de på att de skulle be servitrisen om hjälp.
“Before we order, could you please settle an argument for us? Would you please pronounce where we are, very slowly?”
Blondinen lutade sig över disken och sa: ”Burrrrrr gerrrrrr Kiiiiiiing.”



Två norrländska blondiner satt nere på stranden en natt och tittade på månen. Den ena blondinen sa: "Undrar om det är längre till månen eller till Gävle?
Då sade den andra: "Du-uh, seru till Gävle eller?"


Haha, jaa det var några roliga blondin skämt :) Jag har inget emot blondiner, tro inte det. Tvärtom faktiskt. Men blondinskämt är väl iallafall bra roliga :)

Kommentarer
Postat av: Jaquelen

Hahaha de var ju sköna :) Första och andra var bäst! ;P

2009-07-18 @ 21:08:19
URL: http://jaquelen.wordpress.com
Postat av: Sa

haha, ja dem var roliga !!

2009-07-18 @ 22:22:16
Postat av: Anonym

haha, ja dem var roliga !!

2009-07-18 @ 22:22:30
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Jaquelen

Haha ja :) Jag brukar inte höra bra blondinskämt, bara dumma såna :P

2009-07-18 @ 23:45:34
URL: http://jaquelen.wordpress.com

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0