Översvämning ?

Det har ju regnat ganska mycket i hela Sverige nu i typ en vecka! Har ju i ett tidigare inlägg skrivit att ån vid kenneln inte precis var nåt att simma hundarna i eftersom det var så strömt. Nu är det även väldigt mycket översvämning! Jag var ute och koppelträna valparna lite idag och gick förbi ett hus längs samma å lite längre bort från kenneln och såg att halva deras tomt var översvämmad!


Där uppe till vänster ser man hur det strömmar..där ska ån gå egentligen...lugnt och stilla...hmm...


Dom där pinnarna som ser ut att luta mot trädet är en gungställning och den står i vatten...



It's raining man,  hallelujah it's raining man..

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

ja det är jag :D ställ gärna någon fråga i min lilla frågestund :)

2009-07-13 @ 16:08:25
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0