♥ MTV

Tycker du om The Hills eller kanske nåt annat program som går på MTV ? tex, The City, A shot at love eller nåt annat kul. Jag älskar The Hills men hade aldrig riktigt följt det innan jag kom på att man kan kolla på alla avsnitt, hela avsnitt på mtv:s hemsida :) Det är ju perfekt. På svenska sajten MTV.se så finns hela säsong 1, 2, 3 och 4. Med text så det är ju heeelt perfekt. Det finns även andra program så går på MTV men jag har bara kollat på The Hills.

M
en nu är det ju så att det har gått 5 säsonger på The Hills så jag visste ju inte vat jag skulle ta vägen när jag kollat klart på 4 säsonger :/ Jag var ju bara tvungen att se mer! Så då gick jag in på amerikanska sajten MTV.com och där fanns även hela säsong 5 också :) där var det även bättre kvalité på bilden , men ingen text. Men dom pratar så pass enkel engelska så man förstår hur brra som helst :)

Det var väl ett bra tips till alla MVTprogram älskare :)

(fråga gärna om du inte skulle förstå hur man hittar till programmen)


Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

tack :D

2009-07-21 @ 17:16:59
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0