Monster till svärmor

Jajemensan, den går flitigt på tv:n hos mig nu, har bäddat ner mig i soffan och käkat popcorn och glor på den filmen :) Men jag va tvungen att ta en bloggpaus såklart :)

Älskar Jennifer Lopez som är med i filmen, hon är så jävla snygg. Och filmen är så brrra :)



Handling

Jennifer Lopez möter Jane Fonda i Monster till svärmor. En romantisk komedi om att träffa mannen i sitt liv... och hans vedervärdiga mamma! Från regissören bakom Legally Blonde. Efter att ha lagt ner åtskilliga år på att söka efter Mr. Right har Charlotte "Charlie" Cantilini (Jennifer Lopez) äntligen hittat mannen i sina drömmar. Kevin Fields (Michael Vartan) är charmig, snygg och en framgångsrik läkare. Men även den mest perfekta kärlekshistoria har sina mörka sidor. Hans mamma är en riktig mardröm! Viola (Jane Fonda) tycker inte att Charlie är god nog åt sin son och hon gör allt i sin makt att skilja dem åt. Det är bäddat för komiska situationer när de båda kvinnorna i Kevins liv befinner sig i varsin ringhörna i en match som bara en av dem kan vinna.


Ångrar lite nu att jag inte åkte till Sundbo, men ändå inte. Hade varit mysigt att umgås med Jenny och Ewe, men det kommer fler tillfällen juuue :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0