Jungrun - Dagens/Veckans horoskop

Dagens horoskop:

Undvik konflikter med vänner och bekanta. Du kanske förstorar upp ett problem. Ta det lugnt.

Veckans horoskop:

Stjärnorna är med dig den här veckan. Du är avslappnad, självsäker och öppen för nya intryck. Vad dessa sedan leder till, det får tiden utvisa. Du flyter lugnt med strömmen, för du vet hur man håller huvudet ovanför vattenytan. En enda vän är allt du behöver för att trivas, men till helgen väntar ett soloäventyr!


Stämde det in ?

Hmm, ikväll ska jag umgås med Ewe så jag får väl undgå konflikt med henne..bra att veta.

Jag ahr varit avslappnad den här veckan? Njaa, jävligt trött men avslappnad vette fan. "En enda vän är allt jag behöver för att trivas" , Absolut :) Soloäventyr i helgen ? Näe, nu jävlar..





Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Sv: Gött att höra! :D Det är bara fint här med, men hade lie panik nyss. Varför går att läsa på min blogg nu ^^

2009-07-18 @ 19:02:26
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: haha ja! :D

Det jag först tänkte på var alla bilder jag fotat! Om datorn dog så skulle dme väl vara försvunna dem med. Jag ahr nu suttit och bränt ner alla bilder på skivor :P

2009-07-18 @ 19:33:06
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0