Jempsss tycker till! - fjortisar...



OGILLAR (hatar i detta fallet)

Gapande, skrikande äckelfjortisar!
Finns det nå mer irriterande än små äckliga fjortisar som fick vara ute lite längre för mamma och pappa som smygdricker och som inte kan bete sig som folk? Som står och gapar och skriker och härjar, precis utanför mitt jävla fönster så jag tror jag ska bli tokig! När jag ska upp och jobba. Jag menar, hallå, festa normalt, man behöver inte stå och skrika av ingen som helst anledning bara för att man druckit en folköl, det funkar inte så tjejer. Grow up. Men det är lugnt, jag vet, fjorton suger. Vifta med händerna!

Kommentarer
Postat av: sara

Håller med dig helt!!

2009-07-11 @ 19:49:26
URL: http://superbadsara.blogg.se/
Postat av: linnea

Japp. Fjorton suger - frågan är bara om det suger mest för de som är fjorton, eller de som måste vara i deras omgivning!?

2009-07-11 @ 20:15:18
URL: http://mip.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0