Gomorron gomorron!

Blev väckt imorse klockan 12 ungefär för två kompisar ringde på dörren och skulle ha tag på en annan kompis så Rocky flög ju upp ur sängen och skällde och jag efter (fast jag skällde inte)...heelt sliten. Men nu mår jag lite bättre..lite huvudvärk bara. Min älskade Ewe bjuder på mat sen! Potatis, kött och gräddsås..fyfan va gott. Bakfyllemat är min bästa vän.

Hade iallafall jättekul igår! :) Synd bara att jag inte kan hålla mig borta från datorn när jag kommer hem och är onykter. Tog kanske en halvtimme att skriva senaste inlägget från när jag kom hem från krogen. Ursäkta iallafall.

Ni får förhoppningsvis se lite bilder sen. För nu är det ju såhär att min kamera låg inte i väskan imorse när jag kollade så antingen har jag tappat den eller så ligger den hos Camilla för där var vi på efterfest. Tror den ligger där..hoppas den ligger där!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika in på min blogg och kolla in det senaste inlägget och tre ord som påminnelse : rösta på mig.



tack :)

2009-07-25 @ 21:34:44
URL: http://soola.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0