Godnatt för fan!

Tänk att jag skriver godnatt varenda kväll innan jag går och lägger mig! haha, skulle kanske göra en "godnatt" kategori :) Hehe, näe så långt ska jag väl inte behöva gå va? Men som sagt så ska jag sova nu.

Har precis kommit hem från en tvkväll med Ewe. Det blev spårlöst, glass och te :) How lovely!

I
helgen hade jag och Ewe tänkt att grilla lite hos mamma, dricka öl och mysa och även ta med oss karlarna men tyvärr så gick våra planer i kras när vi kom på att Ewe jobbar förmiddag i helgen :( Fucking shit..
Mamma är ju på Öland så det skulle ha passat perfekt och en grillkväll utan öl går ju inte att tänka sig. Plus att det skulle inte gå att sitta uppe till sent heller om hon var tvungen att gå upp tidigt dan efter..en annan gång då.

Så...godnatt då!



Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

hahaha .. gonatt kategori lät lite överdrivet, men kan nog lova att du skulle vara den enda so hade en sån kategori om du startade de.. hehe .. :P



ta dej en titt i mitt senaste inlägg tror du min berättelse e sann eller falsk ?

2009-07-15 @ 00:33:20
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0