Fredagsparty!

I fredags var jag ju hos Ewe först en stund sen tog vi taxi till Camilla och festade där innan vi gick ut på GM :) Skitrolig kväll, men vissa drog till Dickens efter ett tag men jag stannade på GM :) Haha, så jävla skönt att mina kompisar är lika vrickade som jag för dagen efter när vi samlades och skulle prata om kvällen så kom det fram att den ena var fullare än den andra men alla hade så jävla kuuul! Här kommer lite bilder iallafall...blev inte så många men ändå..


Ewe sminkar sig ...


Jag posar...


Jaaag ..


Frida och Ewe ...


Fritta och Ewe. .


Fia! ..


Camillas karl ..


Cassen , Ewe och ien (dennis) ..


Hanna och osten...


Fia och Cassen ...


Fritta och Hanna...


Osten (Danne) och ien (dennis) ..


Det var dom bilderna som togs..jag måste verkligen bli bättre på att ta bilder :) Meenmen..

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0