Engelbrektsloppet! Fyfan så drygt..

Japp, idag sprang vi ju loppet och det var sååå jobbigt. Höll på att spy två ggr :O Men det var riktigt skönt när det var gjort och jag hade riktigt roligt! :) Jag sprang 5km på 25.56 min.


här sitter vi innan loppet och laddar, jag håller i Lisa :)


Här springer jag, helt slut och lyckades få till en psyko min som vanligt, haha, den bjuder jag på.


Petter springer på, det tyckte han va jätteroligt :) Haha.


Stefan verkar lite trött men så sprang han ju på 20 min också. Riktigt bra jobbat, synd bara att jag skulle vara med och sänka oss.


Amanda rusar på i starten, helt galen. Skulle hon kanske inte ha gjort eftersom hon spydde en gång under loppet och svimma vid mål, haha, gumman då. Men hon gjorde det bra. 25.04, bättre än mig, attans, men vi va ju i samma lag ändå :)


Hannes spurtar i slutet :) Men det hjälpte inte för att slå broder Petter i brödrafajten :)


Jag har iallafall haft en rolig dag idag så det känns bra :)

Måste bara lägga upp en gammal bild på mig och Mira när vi tränar lite agility :) Hon va så duktig så :) För mer bilder kolla Filipgårdens hemsida, kolla den här!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0