Dille på skor!

Precis vad jag har fått! Alltså jag tror jag blir galen. Jag blir helt kär när jag ser ett par snygga skor! Va nyss inne på Nelly.com och kollade på jeans. Tror ni inte på fan att modellen som hade på sig jeansen hade på sig assnygga skor, så jag sket fan i jeansen och kollade på skor istället, och om jag hittade snygga skor! ♥




AAAH! Är dom inte snygga?? Jag gillar dom första bäst. Med rosa och en gullig rosett. Sen att dom är sådär genomskinliga är ju bara pricken över i! Jag vill ha, jag vill ha!!

Näe, nu måste jag sluta drömma och göra mig iordning. Ska hem till mamsen och fika för bror har ju fyllt år. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Konst Och Konstigheter

Halens (!) har assnygga skor för tillfället, ett litet tips bara :)

2009-07-30 @ 16:47:15
URL: http://konstochkonstigheter.blogspot.com/
Postat av: Minnie

hehhe, skor är en flickas bästa vän, va billiga dem är, ligger dem på rean eller?

2009-07-30 @ 20:32:07
URL: http://www.minnies.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0