Cesar Millan - The dog whisperer

Jag älskar Cesar Millan! Han är så himla bra. Jag tror inte att det finns en enda hund han inte skulle kunna hjälpa. Alltså han är kungen själv och jag skulle så hemskt gärna vilja träffa honom! Han har hjälpt mig mycket med min hund genom hans program och film. Helt otroligt!

Jag älskar även hans hund Daddy! Så himla fin och bra hund. Den är ju med honom och hjälper honom när han ska rehabilitera hundaggressiva hundar. Daddy var ju egentligen Redmans (rapparen) hund först när Daddy var liten men Cesar fick honom sen, vet inte riktigt varför men tror nog Daddy har det jävligt bra nu :)
REDMAN.


Cesar Millan och hans "flock".


Cesar och Daddy :)



Cesar och Daddy igen :)  Observera Daddys koppel, snyggt eller vad? Burberry! ;)




Cesar Millans hemsida!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja e rätt rädd för hundar. min kusin har en hund stor jäkel :( men söta e dom:D

2009-07-03 @ 23:36:58
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0