Bubbelbad..

Har som sagt nyss badat med massa bubblor..men grejen med mig är att jag gör det så mysigt med tända ljus och allt så hoppar jag i badet...sen 3-4 min (max 5) senare måste jag gå upp för det blir för varmt! :/ Drygjävel. Då har jag lagt ner tid på att fylla upp badet och så helt i onödan egentligen. Men jag tror för att vårat badrum är för litet. Så tänder man ljus och ligger i varmt vatten då blir det riktigt varmt. Då börjar jag svettas istället bara och det är ju inte fint det heller..meningen är väl att jag ska bli ren...fyfan va jag babblar...vem bryr sig om vad jag nyss sagt egentligen ? Skärp dig jennie...






Kommentarer
Postat av: Minnie

O ja vill också, så härligt med bubbelbad

2009-07-23 @ 21:53:54
URL: http://www.minnies.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0