23.04 = sovdags

Kom på nu att jag va fan riktigt trött, även fast jag fick mig en powernap tidigare idag. usch..men så ska jag ju jobba imorrn också så jag behöver sova så jag är pigg tills jag ska umgås med dom älskade hundarna på kenneln ♥

Ewe ska komma dit vid lunch imorgon och vara med mig där. Så vi kanske drar iväg med labbarna (labradorerna Frida och Lisa) till nån sjö så dom får simma och hämta pinnar eller nåt annat kul..bara gulla med valparna kanske :) Koppelträna behövs ju :)


Frida och Lisa :)


Tanjis valpar :) "storlek större" :)


Judys valpar , "storlek mindre" :) Fast nu är dom större, dom har öppnat ögonen och börjar försöka klättra ur "sängen" :) Tar bilder på dom imorrn! :)



Nej, sovdags. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Vilken underbar blogg du har! ♥

Ska vi kanske följa varndra via bloglovin'?



Kram ♥

2009-07-11 @ 08:52:32
URL: http://memilly.se
Postat av: REBECKQ

nej guuud vilka söta hundar! :D

2009-07-11 @ 14:30:55
URL: http://rebeckq.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0