22.05 hemma igen :)

hehe, rubriken rimma lite...nu har jag precis kommit hem från Ewe, vilket är ganska skönt för jag är sjukt trött! Vi kollade först på Bachero...bacherollette..bache...äh, vafan vi kolla på tv...lite lyxfällan också...


Nu kommer snart älskling hem så ska vänta på att han kommer hem från jobbet sen ska jag soooova. Guud va skönt det ska bli, synd bara att man måste upp imorrn och gå till jobbet dock. Men men, mind on my money, money on my mind.



I helgen jobbar jag på kenneln så det blir ingen vila förrän nästa helg, men jobbet på kenneln är bara barnsligt roligt så det är kuul :) Hoppas jag får fint väder bara annars blir det trist. Skönt också att fyra av hundarna ska på utställning så jag kommer ha typ en eller två stora hundar, förutom Judy då, men hon har sina små valpar så hon räknas inte :) Sen är det bara massa goa valpar att träna lite :)

S
å ser helgen ut för mig, förutom det blir det bara massa mys och chill ;)


Godnatt




haha, nu ringde Daniel precis och sa att han hade kört i största vattenpölen när han skulle åka från jobbet så bilen la av, så dom måste dra upp den och sen försöka få igång den...hahaha, talanglöst baby!



Kommentarer
Postat av: LuxuryPink

vilket mysigt jobb =)

2009-07-09 @ 10:00:27
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Naima

Frågestund lyder just nu i min blogg, fråga precis vad ni vill så ska jag ge er ett vettigt svar på era frågor.

Fråga så fort som möjligt för detta gälls än tills imorgon vilket kl 21:05 så har ni säkert svar på era frågor .

Så det är bara söka in i min blogg http://darlingslow.blogg.se och fråga



Till er alla tuffingar \\ Naima

2009-07-09 @ 11:32:09
URL: http://darlingslow.blogg.se/
Postat av: christoffer

daniel har ju luftfiltret under bilen så den drog nog i sig lite vatten :P haha

2009-07-10 @ 03:01:41

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0