Vila i frid...

Häromdagen tog jag ett underbart mysigt bad. Allt var på topp. Jag hade släckt ner, tänt ljus, hela badet doftade gott av melon och jag låg och slappade och lyssnade på musik i min mp3... jag ville bara lyssna på lugna låtar för jag var på sånt humör så när en fartfylld låt kom på så skulle jag byta låt....PLUPP. Tappade mp3 jäveln i badkaret. Försökte blåsa den torr med hårtorken. Den funka lite men sen la den av igen...kanske har börjat funka igen, lär testa...buhu, vila i frid annars...vad ska jag nu ta mig till?

Suck, blir väl till att köpa en ny...


 

Jag i badet.. dock är inte denna bilden tagen då olyckan inträffade :)


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-10 @ 14:08:23
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0