♥ Sania om en vecka!

Hej allihoppa! Haft en bra dag hittills?

Jag har precis kommit hem från jobbet och ska snart gå ut med hunden min :) Tänkte bara sätta mig ner och andas lite först..farligt farligt för man blir ju ganska trött av att "bara andas" lite :) Ikväll då ? Film med älsk och kanske tacos :) Jobbar ju hela helgen så det blir lugnt för min del.

Däremot nästa helg så blir det grillkväll hos Sania och det kommer blir mycket roligt! Lär införskaffa mig myggmedel bara eftersom vi kommer vara ute och grilla och spela kubb och det är så jävla äckligt massa mygg, bläääk. Men Sania tycker jag om, och Benny också. Det kommer bli galet roligt!






Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0