Tips inför skolstarten!

Här kommer lite tips på saker du behöver inför skolstarten :) Lite hello kitty pennor och kanske en kalender med egna foton ? Nu ska ju inte jag börja skolan igen men jag hade nog antagligen shoppat loss om jag skulle ha börjat :)



Kalender med plats för egna foton, från Akademibokhandeln. Från 49 kr.
Rosa kalender, från Akademibokhandeln. Från 69 kr.
Personlig almanacka, från personligalmanacka.se. 275 kr.



Skrivkit med Hello Kitty, från Akademibokhandeln. 20 kr.
Läppstiftspenna, från roligaprylar.se. 20 kr.
Gelpenna, från Svanströms. 29,50 kr st.




Skrivblock med hål, från Svanströms. Från 69,50 kr.
Kollegieblock i olika färger, från Akademibokhandeln. 17 kr st.
Hello Kitty-block, från Akademibokhandeln. 39 kr.

Källa: Veckorevyn

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0