Morgon

Godmorgon alla morgonpigga! (ni andra också) !

Vilken fin dag idag! Jag är riktigt trött idag men det beror nog på att jag vet att det är fredag
och sista dagen innan ledigheten :) Idag efter jobbet så ska jag handla sen ska jag sova! sovasovasovasova!  Sen ska jag kolla på film med Emma och bara mysa för imorrn är dfet grillkväll hos Sania! :) Skitmys.

Nu börja utomlandsresan närma sig med stormsteg och jag kunde inte längta mer. Dock vet vi inte vart det blir än för vi tar ju sista minuten. Var ju meningen att vi skulle till min kompis på Kreta men nu var hennes karls bror där så det får inte riktigt plats men hittar vi en bra resa dit så tar vi den, hittar vi en bra resa nån annanstans så tar vi den :)

FAIL!
Jag gjorde pyttipanna igår och gjorde också lite matlåda tills idag, men såg imorse när jag gick upp att matlådan stod kvar på bänken så jag ställde in den i kylen. Hoppas det inte är nå fel på den då ? Nojjig.


Näe, nu lär jag kanske dra mig till jobbet, men vi höres efter att jag vilat när jag kommer hem, möjligen före :)
PUSSS.




Turkiet...?


Kommentarer
Postat av: Minnie



Hej skulle du kunna tänka dig att komma på en stor bloggfest?

2009-08-21 @ 11:43:20
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Anonym

du får gärn vara med:D

2009-08-21 @ 15:51:28
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin design:D

2009-08-27 @ 22:25:12
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0