lite gamla bilder :)

Va inne på en kompis facebook och hittade lite bilder :) Skitkul :) eller gamla och gamla, dom är från i vintras :)

Förresten så sög träningen kuk, nytt spelsystem, så tråkigt. Menmen...jag har fått rör på fläsket lite iallafall ;)


Even, Jossan, jag och Botros på GM :) Skitroligt va de!


Jag Jossan och Even i Romme och åker snowboard!! :)


Even, Jossan och jaaag :) fortfarande i Romme :)


Jag, jossan och even :)

Fyfan vad jag längar efter jossan! det är helt sjukt. Men snart far vi till kreta och då får jag träffa henne :) Sen kommer hon hem därifrån i oktober nån gång så då blir det feeeest med min älskade bajskotte!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0