Hissar/dissar listan!



  • Utomlandsresor!
Det är så skönt att veta att om man tröttnar på Sveriges trökiga väder så kan man alltid åka utomlands :) Om man har råd, vill säga =/ Jag har liksom inte varit utomlands sen -98, då jag var på Cypern occh det är ett bra tag sen, alldeles för länge sen! Men nu i slutet på augusti åker ju jag och älskling till Kreta och det ska bli sååå skönt att komma bort. Bort från regn, bort från jobb :) Bara slappna av och bara vara!

  • Animal rescue!
På senaste tiden har jag kollat mycket på animal planet där det finns massa program med olika djurräddningskliniker. Det är så hemskt att se hur folk kan behandla sina djur! Fyfan, säger jag bara. Alltså vissa av djuren som dom räddar är verkligen riktigt illa däran. Men det värmer om hjärtat när dom blir räddade och blir placerade i kärleksfulla, trygga hem. ♥




  • Tidiga morgnar!
Nu är jag riktigt trött på att gå och lägga mig klockan 21.00 varje kväll och gå upp tidigt för att jobba. Är inte trött på jobbet, det älskar jag, men att gå upp tidigt är jag riktigt trött på! Usch. Längtar tills jag får sova ut. Då ska jag sova till kvällen! :) Lättare sagt än gjort, jag vet hur det kommer att bli, jag kommer vakna senast 09.00 och vara skitpigg...så blir det alltid..suck. Men ändå, att bara få sova tills man vaknar :) När jag har jobbat klart så kommer jag ha jobbat i 26 dagar i sträck...förstår ni? ZZzzz.

  • Komma på vad man ska äta..och sen laga det!
Är inte ni också fullständigt trötta på att fundera på vad man ska äta och sen laga ihop det ? Jag mena, jag tycker det är skitdrygt för jag är så kräsen när det gäller mat plus att jag har så fullständigt dålig fantasi när det kommer till sånt... sen tycker jag ju inte att det är det roligaste att stå framför spisen och laga mat. Det kan vara kul om man gör något riktigt gott, typ potatisgratäng och lövbit..MMmm!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0