Grillkväll hos Sania och Bennyboy!

Igår var ju jag och Daniel hos Sania och Benny och grilla, spela kubb och umgicks :) Det var riktigt mys och åt till och med en liten bit räka (!)...(tycker inte om räkor / har knappt smakat) Meen, dt var väl inget större fel, vet dock inte om jag skulle kunna sitta och suga ur magen på en sån där jävel, plus att man måste rensa bort bajsranden...bajsranden!! EUWW! Men åt en bit, det gjorde jag!

Längtar som fan tills på onsdag..synd bara att man måsta behöva ha dåligt samvete...för det har jag, fast jag egentligen inte borde..menmen.





Sania kan stå på ett ben, det har hon tydligt bevisat nu, duktig Sania!


Fredda, Benny, Camilla och Sania.



Älskälskälsk! ♥


Ett stycke mongo (jag).


Killar som grillar.


Bryyyydar.


Äntligen mat ?


Kubb förifan! (Benny skyll dig själv när du prompt ska kolla in i blixten!)



Min älskling! lovelovelove U !!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du Jennie... Det var inte en räka du åt... Det måste ha varit en kräfta. Kram!!!

2009-08-23 @ 12:19:08

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0