Bilder från kenneln ;)

Har jobbat idag igen, så man sliter :) Det är ett kul jobb men ska säga er att det inte är nå slapp jobb iallafall. Jag börjar klockan 8 på helger sen hinner jag inte kolla på klockan förrän vid 11 kanske. Det är mycket som ska fixas och det är stressigt när man är själv men det är skitkul ! :)

Försökte ta lite bilder idag på minstingarna, men det var svårt. Först ligger dom i en as söt pose sen så fort dom ser kameran så flyger dom mot den så att det enda man hinner se är ett stort tryne och det är kanske inte så sött ?

Lyckades iallafall ta några bra bilder tror jag ;)


Sitt vackert :)














Detta är dom lite större valparna :) ^





Som ni ser, mycket busiga dryghundar :) Hihi.

förresten så har jag gjort en egen kategori till kenneln som heter "kenneln :)"   :) för dom som vill titta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söta dom är!

2009-08-02 @ 17:14:59
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0