Bilder från festen igår :)

Jahapp, var ju ut igår. Blev en riktig impuls grej :) Men det var kul ! Jag ska ju hålla mig borta från bloggen när jag har druckit men inte fan gjorde jag det igår ändå! Daniel sa till och med till mig men jag "nääe, men asså..." ....suck!

Aja, här kommer lite bilder iallafall :)


Fia, Ewe och Tony :)


Frida dansar :)


Vi dansar, haha, snyggfrida :)


oohlala!


Emma, friiida!


Fia o jaaag. den bjuder vi på ;)


Fooolk :)


Mer fooolk.


Frida för fan!


VI :) ♥


Öhm, jaa det kan man ju undra :)





Emma, Frida, Fia och jag :)


Jag vet, hade samma tubtopp som sist jag var ut men har haft den utlånad så länger så jag har saknat den så mycket :)

Hihi, puss!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0